توضیحاتی مفید در خصوص کل مراحل ثبت انواع شرکتها و تغییرات شرکتها ، ثبت برند،علامت تجاری ، طرح  صنعتی ، اختراع و کلیه امور حقوقی ، ثبتی و اداری در بندر انزلی

در شهر بندر انزلی موسسه حقوقی البرز کلیه فرایند ثبت شرکت ، ثبت برند ، ثبت تغییرات شرکت ها و دیگر امور حقوقی ، اداری و ثبتی شما را با کمترین زمان و هزینه انجام می دهد.

ثبت شرکت البرز در یک نگاه

ثبت شرکت البرزبا بیش از یک دهه سابقه در امور ثبتی شرکت ها در بندر انزلی  توسط کادری مجرب ومتخصص در کمترین زمان ممکن،بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت بصورت تمام وقت آماده ارائه خدمات در خصوص ثبت شرکت و اعمال تغییرات انواع شرکت ها و موسسات در حوزه ثبتی بندر انزلی می باشد. با توجه به روند قانونگرائی و استحکام قانونمندی در جمهوری اسلامی ما معتقديم امروز بايد هر فرد، يک مشاور در زمينه امور ثبتی و خدمات اداری مرتبط در بندر انزلی  داشته باشد، چون غالب مشکلات و مسائل پيش آمده از بی اطلاعی مؤدی بوجود می آيد لذا ما با فراهم آوردن امکانات وسيع مفتخريم که سرويسی ويژه و تخصصی به مشتريان محترم  بندر انزلی داده و به اطلاع شما برسانيم که کار را بايد به کاردان سپرد.

شرح خدمات ثبتی و اداری موسسه حقوقی البرز به دین شرح می باشد:

خدمات ثبتی و حقوقی مجموعه البرز در بندر انزلی

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت سهامی خاص
  • ثبت شرکت سهامی عام
  • ثبت شرکت تعاونی
  • ثبت شرکت تضامنی
  • ثبت شرکت های چندوجهی
  • ثبت شرکت دانش بنیان
  • ثبت شرکت در مناطق آزاد
  • ثبت موسسات غیر تجاری
  • ثبت تخصصی انواع شرکت شامل شرکت های تولیدی،پیمانکاری،خدماتی،بازرگانی و صنعتی
  • ثبت آنلاین یک روزه
  • ثبت شرکت های خارجی
  • ثبت نمایندگی  و تاسیس شعبه شرکت های خارجی
  • اخذ دفاتر مالیاتی شرکت ها(پلمپ دفاتر)

خدمات تدوین و ثبت کلیه صورتجلسات و تغییرات شرکت ها در بندر انزلی

  • افزایش سرمایه در شرکت ها بدون واریز به بانک
  • ثبت صورتجلسه کاهش سرمایه
  • نقل و انتقال سهام و سهم الشراکه بدون حضور در اداره واحد مالیاتی
  • جابجایی سهامداران و شرکا و خروج و ورود افراد بدون حضور مستقیم در اداره ثبت شرکت های بندر انزلی
  • تغییر آدرس دفتر مرکزی و یا شعبه شرکت
  • الحاق یا تغییر موضوع شرکت ها
  • تغییر نام شرکت ها
  • انحلال كليه ى شركت ها و ارائه اظهارنامه انحلال و مشاوره مالياتى و امور تصفيه و مدير تصفيه
  • تغییر سمت اعضای هیئت مدیره و حق امضا مجاز شرکت
  • تبدیل سهام شرکت
  • و کلیه امور ثبت تغییرات شرکت ها

خدمات ثبت برند و ثبت علامت تجاری در بندر انزلی  

  • ثبت كليه علائم و اسامى تجارى فارسى و لاتين
  • ثبت برند وعلامت تجاری در ایران و ثبت سیستم مادرید

خدمات ثبتی مالکیت صنعتی در بندر انزلی

  • ثبت طرح و مالكيت صنعتى و مالكيت فكرى و معنوى
  • ثبت اختراع و نوآورى و ابتكار و اجراى مقررات كپى رايت
  • ثبت اختراع و نوآورى
  • ثبت طرح هاى صنعتى ( مالكيت صنعتى)
  • طراحی انواع محصول وقالب های صنعتی با آخرین تکنیک های طراحی در خانه طرح و گرافیک آراکس زیر مجموعه ثبت البرز

خدمات اداری در بندر انزلی

  • اخذ جواز تاسیس صنایع
  • تدوین طرح توجیهی
  • تشکیل پرونده مالیاتی
  • اخذ کد اقتصادی
  • اخذ گرید و رتبه بندی شرکت های پیمانکاری

چرا باید شرکت ثبت کنیم؟

ثبت شرکت نخستین مرحله از شروع یک کسب و کار به صورت رسمی و حرفه‌ای می‌باشد که فضای بهتری برای رشد شرکت ایجاد کرده و اعتبار بیشتری برای مالکین شرکت به همراه می آورد.

هنگامی که دو یا چند نفر با تقسیم سرمایه ، تجربه و توانمندی های خود در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا به منظور رسیدن به منافع مشتربندر انزلیک تلاش کنند ، در حقیقت نوعی شراکت را آغاز می کنند که جزئیات این شراکت بر طبق قوانین بایدمکتوب شده و طی قراردادی تنظیم و ثبت گردد. این قرارداد و ثبت آن را ثبت شرکت می نامیم که هدف از آن حراست از منافع همه طرفین شراکت و نیز اشخاص ثالث می باشد.

هنگام ثبت شرکت تمام جزئیات مانند: عنوان شرکت، قالب ثبتی آن، اساسنامه شرکت، تعداد شرکا یا سهامداران شرکت، میزان سرمایه شرکت، موضوع فعالیت ، محل شرکت و... در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری بندر انزلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پس از تائید جهت اطلاع عموم در روزنامه رسمی کشور آگهی می‌شود.

چرا باید برند یا علامت تجاری ثبت کنیم؟

همانطور که می دانید علامت تجاری یا برند عنوانی است برای هر نشانه  و نماد گرافیکی و قابل رویت که بتواند کالاها و خدمات اشخاص حقیقی و حقوقی را از هم متمایز سازد.

برند متشکل از یک یا چند لغت ، حرف یا عدد یا ترکیبی از آنها می باشد. برند یا علامت تجاری حتی می‌تواند از تصویر، نماد، طرح سه‌بعدی،  و در بعضا" اصوات  و نمادهای موسیقی و یا رنگ‌های مختلف تشکیل شده باشد. لذا در انتخاب و یا طراحی علامت تجاری ( برند ) از آزادی عمل بسیاری برخوردار هستید.  به منظور ایجاد  حمایت حقوقی از علامت لازم است که آن را به ثبت برسانیم.

در ابتدای امر بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که  اساسا "چرا باید علامت تجاری ( برند ) خود را ثبت کنیم؟!

 می توان گفت به نوعی ثبت علامت  یا برند تجاری به منزله سند مالکیت علامت می باشد. چرا که  با ثبت یک علامت مالک آن علامت  تجاری ( برند) شناخته می‌شوید؛ و مهمتر اینکه این مالکیت کاملا" انحصاری می باشد. یعنی هیچ شخص یا شرکت دیگری حق استفاده و بهره برداری از علامت  بدون اجازه از شما را ندارد. با ثبت علامت، شما و یا شرکت یا موسسه شما  به طور رسمی دارای حق انحصاری استفاده از علامت می‌شوید. این حق به شما این امکان را می‌دهد که علیه هر کسی که بدون اجازه و هماهنگی از علامت یا برند شما- یا حتی علامتی مشابه علامت شما- استفاده نماید، در محکم قضایی  شکایت کنید و جلوی اقدامات آنها را بگیرید. بدون ثبت علامت تجاری (برند) اثبات اینکه این علامت متعلق به شماست و شما پیش از دیگران از آن استفاده نموده‌اید کار آسانی نخواهد بود. بنابراین ثبت علامت تجاری با کمک از مشاورین موسسه حقوقی البرزکار چندان دشواری نیست به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که علامتتان در اختیار شماست وجلوی سواستفاده  رقبا و متقلبین را می گیرد.

انتخاب اسم شرکت | انتخاب نام برند ( علامت تجاری ) در واحد های ثبتی بندر انزلی

هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع انتخاب اسم یک شرکت اهمیت بسیاری پیدا می کند . یک نام صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند . اسم شرکت باید انتقال دهنده تجربه ، ارزش ، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد .

برخی از کارشناسان معتقدند که اسامی انتزاعی بهترین اسامی هستند، برخی دیگر اعتقاد دارند که اسامی خبری که به مشتریان می گویند که کسب و کار شما دقیقاً چیست بهترین اسامی هستند حال آنکه برخی دیگر به این باورند که اسامی ابداعی بیشتر در اذهان می مانند در حالی که برخی معتقدند که این اسامی سریعتر به فراموشی سپرده می شوند.

اما واقعیت این است که تمامی اسامی می توانند کار آمد باشند چنانچه که با یک استراترژی بازاریابی مناسب پشتیبانی شوند.

انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرایند پیچیده است . انتخاب اسم شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. بسیاری از افراد قبل از ثبت شرکت خود برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب، انرژی و زمان زیادی صرف می کنند اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می گیرند.

شرح کاملی از خدمات حقوقی ، ثبتی و اداری موسسه حقوقی البرز در بندر انزلی

ثبت برند در بندر انزلی

نشان طرح نماد و یا هرگونه علامتی که موجبات تمایز محصول با خدمات شخصی را فراهم نمایند ، برند نامیده می شودو برند و برند سازی نقشی مهم و اساسی در بازارهای رقابتی جهان ایفا می نمایند . کلیه ی تولیدکنندگان . ارائه دهندگان خدمات که به منحصر به فرد بودن خودشان قائل می باشند، می بایست نسبت به ثبت و درج نام تجاری خودشان در اولین فرصت ممکن مبادرت بورزند. ثبت علامت تجاری در اداره مالکیت صنعتی به دو صورت حقیقی و حقوقی برای متقاضیان میسر می باشد.

ثبت شرکت در بندر انزلی

کلیه فعالیتهای تجاری و غیرتجاری در صورتی مورد حمایتهای قانونی قرار میگیرند که با توجه به قوانین مندرج در کشورها به ثبت رسیده باشند یکی از مهم ترین این فعالیتها ثبت شرکت قانونی می باشد. باب سوم فصل اول قانون تجارت به بررسی و معرفی انواع شرکتها اختصاص داده شده است که به اختصار در ذیل در اختیار شما می گذاریم:

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در بندر انزلی

شرکتی که از دونفر شریک بالای 18 سال تشکیل شده باشد را شرکت با مسئولیت محدود می گویند سرمــــایه اولیه در این نوع از شرکتها 1.000.000 ریال می باشد

ثبت شرکت با سهامی خاص در بندر انزلی

شرکتی است که از سه نفر سهامدار بالای 18سال و دونفر بازرس اصلی وعلی البدل تشکیل می شود سرمایه در این نوع از شرکتها 1.000.000 ریال می باشد اما سهامداران باید بدانند که 35% از سرمایه اولیه شرکت خود را باید در بانکی به نام شرکت در شرف تاسیس واریز نمایند و فیش واریزی آن را به اداره ثبت شرکتها ارائه کنند.

ثبت شرکت با سهامی عام در بندر انزلی

همانطور که از نام شرکت مشخص است سرمایه تقسیم شده در این نوع از شرکتها به صورت سهام می باشد که بعضی از آن از طریق سهامداران و بخشی دیگر از آن از طریق فروش سهام به اشخاص تامین میگردد و تعداد سهامداران در این نوع از شرکتها سه نفر می باشد.

ثبت شرکت تعاونی در بندر انزلی

تعاونی ها شرکتهایی هستند که از حداقل 7نفر شریک و میزان سرمایه 500هزار تومان بصورت حداقل شکل میگیرند این نوع شرکتها به دو گونه توزیعی و تولیدی موجدیت قانونی یافته و شروع به فعالیت می نمایند شرکتهای تعاونی بواسطه اداره ثبت شرکتها و اداره تعاون به ثبت می رسند.

ثبت شرکت تضامنی در بندر انزلی

قانون تجارت شرکتی را تضامنی می نامد که به صورت تشریک مساعی شکل گرفته و نام یکی از سهامداران در اسم شرکت قید شده باشد. سهامداری که نامش دراسم شرکت قید شده باشد در حقیقت مسئول قروض و بدهی های احتمالی شرکت محسوب می شود و ضامن سود و زیان شرکت می باشد.

ثبت شرکت مختلط سهامی در بندر انزلی

شرکت مختلط سهامی از تعدادی شریک ضامن و شرکای سهامی تشکیل می گردد که شرکای ضامن در مقابل کلیه قروض و تعهدات شرکت مسئول می باشند اما در مقابل شرکای سهامی تنها به میزان سرمایه آورده خود مسئول و متعهد هستند.

ثبت شرکت مختلط غیر سهامی در بندر انزلی

این قالب ثبتی از چند نفر شریک ضامن و شریک با مسئولیت محدود و بدون انتشار سهام تشکیل می گردد باید بدانید شریک ضامن مسئول کلیه قروض احتمالی علاوه بر دارائی شرکت می باشد و شریک با مسئولیت محدود به میزان آورده نقدی خود مسئول و متعهد می باشد.

ثبت شرکت دانش بنیان در بندر انزلی

این نوع از شرکتها حداقل 1% تا 100% سهامشان به دانشگاه و یا واحد پژوهشی تعلق دارد و یا ممکن است از 51% تا 100% آن دراختیار شخص حقیقی باشد که عضوء هیئت علمی دانشگاه و یا واحد پژو هشی می باشد. زمینه فعالیت این نوع از شرکتها در زمینه کارآفرینی و فناوری های جدید و... می باشد.

ثبت موسسه در بندر انزلی

هنگامی که دونفر یا بیشتر تصمیم به انجام هرنوع فعالیت غیر تجاری را بگیرند قادر می باشند موسسه ای ثبت نمایند.پیشبرد اهداف عملکردهای غیر بازرگانی به روش ثبت موسسه ممکن می باشد.در نتیجه تقاضای شما جهت ثبت موسسات غیرتجاری اولین قدم می باشد. عنوان نمودن مبلغ سرمایه به هر اندازه بلامانع است.موسسات دو نوع هستند.1- موسسات انتفاعی .2- موسسات غیرانتفاعی

ثبت صورت جلسات تغییرات شرکت ها در بندر انزلی

اساسنامه تنظیم شده در شرکتها این اختیار به موسسین آنها می دهد که چنانچه احتیاج به تغییراتی در شرکت خود داشتند بتوانند با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده این تغییرات را تصویب و به ثبت برسانند در ذیل عمده تغییرات شرکتها را برای شما به اختصار توضیح می دهیم:

ثبت صورت جلسات تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در بندر انزلی

بعد از ثبت شرکت با مسئولیت محدود ممکن است در خصوص شرایط اولیه شرکت تغییراتی ایجاد شود . این تغییرات می تواند شامل تغییر در موضوع فعالیت شرکت ، تغییر در تعداد اعضاء شرکت و... می باشد. برای انجام این تغییرات می بایست صورتجلسه مرتبط با آن تنظیم و تدوین گردد.

ثبت صورت جلسات تغییرات با سهامی خاص در بندر انزلی

در شرکتهای سهامی خاص میتوان با توجه به اختیارات مندرج در اساسنامه تغییراتی را در شرایط اولیه شرکت ایجاد نمود این تغییرات شامل : نقل و انتقال سهام شرکت ، تغییر آدرس دفتر مرکزی ، تغییر در تعداد اعضاء هیئت مدیره می باشد برای انجام کلیه تغییرات درخواستی در ابتدا صورتجلسه مربوطه آن تنظیم و تدوین می گردد.

ثبت صورت جلسات تغییرات شرکت با سهامی عام در بندر انزلی

قانون تجارت برای حمایت از حقوق سهامداران تغییرات در مواد اساسنامه را در اختیار مجمع عمومی فوق العاده شرکت سهای عام قرار داده است این تغییرات میتواند مربوط به سرمایه شرکت یا اعضاء هیئت مدیره و یا تغییراتی در خصوص آدرس دفتر مرکزی این شرکت باشد با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده و تصویب صورتجلسه آن میتوانید تغییرات درخواستی را اعمال نمایید.

ثبت صورت جلسات تغییرات شرکت تعاونی در بندر انزلی

هیئت مدیره در شرکت های تعاونی در صورتی که بخواهند در اساسنامه اولیه شرکت خود تغییراتی اعمال نمایند می بایست صورتجلسه درخواستی خود را تصویب و تنظیم نمایند و به اداره تعاون اعلام کنند در صورتی که اداره تعاون این تغییرات را تصویب نماید در سامانه اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ثبت نام عمل می آید.

ثبت صورت جلسات تغییرات شرکت تضامنی در بندر انزلی

برای انجام کلیه تغییرات در شرکتهای تضامنی در ابتدا می بایست صورتجلسه درخواستی خود را تنظیم وتدوین نمایید و این صورتجلسه تنظیم شده را به همراه کلیه مدارک به اداره ثبت شرکتها حوزه فعالیت خود ارسال نمایید در صورتی که به تایید کارشناس این اداره برسد آگهی تغییرات آن صادر میگردد.

ثبت صورت جلسات تغییرات شرکت مختلط سهامی در بندر انزلی

تغییرات اعمال شده در شرکتها عموما با تشکیل مجمع عمومی فوق العاده وتنظیم صورتجلسه این مجمع امکان پذیر می باشد. این تغییرات شامل : انحلال شرکتهای مختلط سهامی افزایش و یا کاهش سرمایه شرکتهای مختلط سهامی و... می باشد.

ثبت صورت جلسات تغییرات شرکت مختلط غیر سهامی در بندر انزلی

اولین گام برای تغییرات در شرکت مختلط غیر سهامی تشکیل مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورتجلسه مرتبط با تغییرات شرکت می باشد این تغییرات می بایست از طریق صورتجلسه تنظیمی به اطلاع اداره ثبت شرکتها حوزه فعالیتشان برید.

ثبت صورت جلسات تغییرات شرکت دانش بنیان در بندر انزلی

هر شخصیتی حقوقی که قصد دارد تغییراتی را در اساسنامه اولیه شرکت خود اعمال نماید می بایست این تغییرات را به سازمان مربوطه خود اعمال نماید و شرکتهای دانش بنیان نیز از این امر مستثنی نمی باشند و باید تغییرات در خواستی خود را با تنظیم صورتجلسه به سامانه دانش بنیان اعلام نمایند.

ثبت صورت جلسات تغییرات موسسات غیر تجاری در بندر انزلی

برای انجام کلیه تغییرات در موسسات غیرتجاری همانند شرکتها مجمع عمومی فوق العاده تشکیل می گردد و صورتجلسه مربوطه آن تنظیم و تدوین می گردد این صورتجلسه به همراه کلیه مدارک به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال می گردد.

امور مالیاتی در بندر انزلی

کلیه ی قالبهای ثبتی "شرکت با مسئولیت محدود،سهامی خاص و عام،تضامنی،تعاونی موسسات" موظف هستند بعد ازبه ثبت رسیدن ویا تاسیس ،سه اقدام قانونی مهم را انجام دهند.1این اقدامات عبارتند از: تشکیل پرونده مالیاتی2-اخذ کد اقتصادی3-پلمپ دفاتر. قابل توجه است که همه این اقدامات برای همه ی شرکتها الزامی ست حتی اگر شرکت مورد نظر کاملا صوری به ثبت رسیده باشد و هیچ فعالیتی نداشته باشد

تشکیل پرونده مالیاتی در بندر انزلی

کلیه ی شرکتها وموسسات غیرتجاری می بایست پس از به ثبت رسیدن نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی مبادرت بورزند.شرکتها و موسسات غیر تجاری با تشکیل پرونده ی مالیاتی خودشان ،شروع فعالیت خود را به سمع و نظر اداره ی دارایی می رسانند.در صورت عدم تشکیل پرونده دارایی شرکتها متحمل جرایم مالیاتی می شوند.

اخذ کد اقتصادی در بندر انزلی

وجود کد اقتصادی برای شرکتها الزام قانونی دارد. این کدی برای تعیین عملکرد یک شرکت "خرید - فروش – خدمات" بوده و این کد در قراردادها و فاکتورها درج میگردد و در یافت این کد اجبار قانونی بدنبال دارد. فعالیتهای اقتصادی به روشهای گوناگونی میسر می باشد.حمایت از افرادی که در حوزه ی اقتصادی به فعالیت می پردازند و همچنین بر عملکرد اقتصادی ،ناظرینی مستقیم و بی واسطه بشمار می آیند شناختی از شخصیت های فعال را می طلبد.

تشکیل پرونده ارزش افزوده در بندر انزلی

با توجه به قانون پرداخت ارزش افزوده نسبت به هر خدماتی که توسط اشخاص حقوقی انجام میشود باید در نظر داشت اشخاص حقوقی که فعالیتشان تولیدی است و در کارگاه های صنعتی مشغول به کار می باشند مشمول تشکیل پرونده ارزش افزوده می شوند.

اظهارنامه مالیاتی در بندر انزلی

در کشور ایران مالیات به دوصورت خود اظهاری و یا علی الراس تعیین و مورد محاسبه قرار می گیرد.خود اظهاری روشی ست که خود شخصیت حقیقی یا حقوقی میزان درآمد خودش را اعلام نموده و محاسبه می کند که چه میزان مالیات را می بایست پرداخت نماید. تیرماه هر سال می بایست کلیه ی شرکتها و اشخاص حقیقی نسبت به تسلیم اظهارنامه مبادرت بورزند.

خدمات اداری (اخذ انواع مجوزها) در بندر انزلی

کلیه ی شرکتهای مندرج در متن کتاب قانون تجارت پس از به ثبت رسیدن در مرجعیت ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری موظف می باشند که یکسری فعالیتهای مهم و اصلی را طبق قانون تجارت به انجام برسانند. این فعالیتها هرکدام از قوانین و ضوابط ویژه ای تبعیت می نمایند.

اخذ جواز تاسیس صنایع در بندر انزلی

افرادی که به اخذ جواز تاسیس مبادرت می ورزند موفق می شوند، واگذاری زمین در شهرک های صنعتی با شروط متناسبی همراه می باشد که به شکل 30 % نقدی و 70% وام بدون بهره در نظر گرفته شده که از جانب وزارت صنایع پرداخت می گردد. روش باز پرداخت وام به شیوه اقساط 36 ماهه و در سررسیدهای 3 ماه یکبار بوده که همانطور که ذکرشد این وام بدون هر نوع سود بانکی و کارمزد تعیین شده است.

رتبه بندی شرکت (گرید) در بندر انزلی

رتبه بندی شکلی از شاخص مقایسه ای برای ضمانت کیفی و کمی پیمانکاران نمونه در ارائه خدمات و حمایت ها از حقوق بهره وران یاد می شود.برای اجرای هر پروژه بایستی توان شرکتهای دارای گواهی صلاحیت، برمبنای ضوابط آیین نامه ارجاع کار به پیمانکاران، توسط دستگاههای اجرایی ذیصلاح ارزیابی شود. دریافت گواهی صلاحیت، مرحله اول از فرآیند احراز صلاحیت شرکتهای خواستار حضور درمناقصات دولتی و پروژههای بزرگ میباشد.

استاندارد و ایزو در بندر انزلی

استاندارد دارا بودن جوازی ست جهت فعالیت مقارن با محصولی که واحد تصمیم به تولید آن دارد. در نتیجه هر محصولی نیازمند دریافت مجوزی جداگانه مضاف بر پروانه استاندارد ملی میباشد.

خدمات حقوقی در بندر انزلی

نام و نشان موسسه حقوقی بین المللی البرز حاکی از انجام فعالیتهای حقوقی به صورت کاملا تخصصی و بین المللی می باشد البرز با دارا بودن بیش ا ز10 سال سابقه و همچنین مشاوران حقوقی متخصص بی شک یکی از بهترین راهنمایان شما موکلین گرامی محسوب میشود.

آشنایی با موسسه حقوقی البرز

موسسه حقوقی البرز فعالیت خود را از سال 1385 با هدف مشاور تخصصی حقوقی در زمینه ثبت و تغییرات شرکتها و ثبت نام و علائم تجاری و طرحهای صنعتی و ثبت اختراعات به اشخاص حقیقی و حقوقی هموطنان عزیز و اتباع دیگر کشورها با تمرکز ویژه بر پورتال سازمانی و خدمات الکترونیک  وابسته به تکنولوژیهای نرم افزاری روز آغاز نموده. این موسسه از بدو تاسیس با بهره گیری از استانداردها و متدهای جدید تولید نرم افزار و با پشتوانه تیم فنی متشکل از حقوقدانان و متخصصینی با تجربه و کارشناسان و وکلای دادگستری مجرب توانسته است پرونده های بیشماری را به سرانجام رسانده و با رضایت 97% درصدی مشتریان ادامه راه دهد. ما از ابتدای فعالیت خود و با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان و وکلای خود توانسته ایم بیش از 30000 پرونده موفق را بر اساس پیگیری تخصصی و دانش روز خود با بهره گیری از دانش روز و نرم افزارهای هوشمند جامع خود به ثبت برسانیم.

در این نوشتار به طور اجمال با :

  1. •           زمینه های فعالیت
  2. •           محدوده جغرافیایی خدمات
  3. •           فن آوری های مورد استفاده
  4. •           اصول اخلاقی
  5. •           توجه به نیاز و نظرات مشتریان و جامعه
  6. •           توجه به افزایش توانمندی کارکنان
  7. •           استراتژی
  8. •           نحوه ارتباط با موسسه
  • 1. زمینه های فعالیت

زمینه فعالیت ارائه کلیه خدمات حقوقی، تنظیم قراردادهای تجاری، ثبت نام و علائم تجاری و ثبت برند، ثبت شرکت ، ثبت موسسه، ثبت تغییرات شرکت، ثبت کنسرسیوم، ثبت جوینت ونچر، ثبت طرح صنعتی، ثبت اختراع، حمایت و طرح دعوی علیه اشخاص که از برندهای ثبت شده سوئ استفادهمی کنند، ابطال گواهینامه نسبت علائم تجاری که به صورت متقلبانه به ثبت رسیده اند، ثبت و اعمال انواع تغییرات شرکتها در خصوص افزایش سرمایه، تغییر و تعیین اعضای هیئت مدیره و سایر تغییرات و تصمیمات خدمات اداره شامل اخذ جواز تاسیس صنایع ، تدوین طرح توجیهی ، تشکیل پرونده مالیاتی ، اخذ کد اقتصادی و ده ها خدمات تخصصی حقوقی و ثبتی.

  • 2. محدوده جغرافیایی خدمات

در کرج و تهران و کلیه استانها و شهرستانها و کلیه مناطق آزاد ایران اعم از کیش، قشم، اروند، انزلی، ارس، چابهار و.........

  • 3. فن آوری های مورد استفاده

استفاده از سیستم CRM  هوشمند تهیه شده توسط تیم IT موسسه حقوقی تدبیر و اتوماسیون وپورتال اختصاصی ثبتی و حقوقی و خدمات اداری

  • 4. اصول اخلاقی

کلیه کارکنان این موسسه تمام تلاش خود را در جهت پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای نموده و کلیه شئونات اخلاق فردی و اجتماعی را در قالب وقت شناسی، وظیفه شناسی، آراستگی ظاهر، حذف تشریفات زائد، شفافیت در اطلاع رسانی، صداقت و امانتداری رعایت می نمایند.

  • 5.  توجه به نیاز و نظرات مشتریان و جامعه

دپارتمان تحقیق و پژوهش بازار پس از چند ماه در شرکت ایجاد گردید که وظیفه این دپارتمان بررسی انتقادات و پیشنهادات مشتریان و اصلاح و آموزش سیستم مدیریتی پرسنل شرکت است که علاوه بر این، نیازها و معضلات حقوقی و ثبتی اشخاص ایرانی و خارجی در محدوده کشوری جمهوری اسلامی ایران را بررسی و برای حل این معضلات به مدیریت پیشنهاد می دهد.

  • 6. توجه به افزایش توانمندی کارکنان

برای ایجاد محیط شاد همراه با تخصص و پشتکارکلیه پرسنل و مدیران شرکت ازکلاسهای آموزشی که به صورت منظم هر هفته برگزار می شود استفاده می کنند. این کلاسها تخصص پرسنل و مدیران را به روز نگه می دارد، علاوه بر اینکه در زمینه روابط عمومی و نحوه برخورد با مشتریان نتایج شگفت انگیزی داشته است.

  • 7. استراتژی موسسه

محیطی آرام برای حضور مشتری فراهم آوردیم تا پس از انعقاد قرارداد و تکمیل مدارک از سوی کارفرما جهت به سرانجام رساندن پرونده مشتریان نیازی به حضور چند باره ایشان نباشد. هزینه خدماتمان را همچنان استاندارد و طبق تعرفه نگه داریم و تمرکز بر این خواهیم داشت که آگاهی و هماهنگی مشتریان از پرونده های سپرده شده همچنان با پیشرفت تکنولوژی به روزتر شود و پذیرایی از مشتریان VIP  فعال تر گردد به نحوی که ترنسفر مشتریان نیز بر عهده موسسه باشد.

  • 8. نحوه ارتباط با موسسه
آدرس: طالقانی شمالی ساختمان 110 طبقه 2 واحد 4
تلفن تماس :       325 11 325 -026    |دفتر کرج        -----------            119 55 266 -021   |دفتر تهران                                                                          

ایمیل: info@iizc.ir

وب سایت: www.iizc.ir